fredag 12 juni 2009

Avslutning på babycafe :)




Avslutning på babycafet !!!!


igår var det avslutning på babycafet och det var blandade känslor ju både kul men ändå lite konstigt och ledsamt min lilla kille blir ju snart ett år ju!




vi tänkte vi skulle köpa en liten avslutingsgåva till susane och vi tänkte så det knaka men tillslut kom vi på att vi köper en pandora berlock till henne med en barnvagn det passar ju om något.


Så istälet för en blomma som senare vissnar och dör så har hon ju kvar sin lilla barnvagn som minne från den sista babycafe grupen fan alltså att hon ska sluta bättre får man nog leta efter ju tihih


Jag och jessica drog ner till stan och köpte den berlock till sussan och jag köpte en med.


Ja med som jag har kämpat för att få denna men den är ju såå snygg med jag köpte yin och yang eller hur det nu stavas.


Ja jag är ju inte så bra på att stava och inte heller att setta pungt och bygga meningar men men sån är jag och det är bara att stå ut tihih


Jag och jessica köpte med en varsin sallad från kulan som vi sen åt på öppnaden var super god inte dum alls så den får det allt bli igen tihih


Vi träffa en massa folk så kul ju och marina var ledig så hon var där med sååå kul vi var liksom det gammla gänget igen och alla ettåringar i sommar tihih lägger ut en bild på oss alla tihih




sen drog vi jag och Zedric till mamma och åt mums alltid lika gött hos mamma jag alltid något specielt med mammas mat det värsta är att det liksom är för gött så man gärna tar för mycket inte bra men ibland får man synda lite på tal om det så bjöjd susan på en såååååå god blåbärspaj med grädde och glass helt tok god så det vart ju en bit där med eller två :( säger vikten om det tihih och på kvällen vart det en massa gött fika hos mamma med ju ååå inte lätt att försöka låta bli men blir väl att gå lite mer då tihih å nää nu måste jag lägga ut bilderna med så jag hinner hämta snuttan sen med tihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar