måndag 13 juli 2009

Auktion




Auktion




igår var jag och min lilla snutta iväg på auktion och det var kul Alicia väntade hela tiden på att en gosegjurspappigoja skulle komma och mormor och morfar var också där så självkart så hjälpte mormor Alicia att få fram sin papigoja som vi vann för 20 kr ojojo det är kul att gå på auktion var ju ett tag sen nu en annan var på aktion men vad greger det fanns så jag och snuttan köpte lite greger där men sen var vi tvungna att åka hem då vi väntade besök men mamma skulle fixa resten av dom gregerna jag ville ha tihih och snäll som min underbara mamma är så fixa hon det och det tog bara ett par timmmar så stod hon hemma på gården med bilen full i grejer men kul att ställa alla grejer på plats sen ju tihih nää nu är det skapligt väder så nu ska jag ut och greja lite på utsidan ha det gött allesammans !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar